Olisin valmis antamaan pimpsaa...

Anonyymi

Täällä olisi 32-vuotias muija Etelä-Pohjanmaalta. Haluaisin antaa kauniin pimpsani käyttöösi. Olen normaalivartaloinen ja ehdottomasti puhdas. Laita viestiä alle, niin sovitaan treffit! ❤

22

59

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vau...ja täällä ois vapaa 45 mies,joka kaipaa kuumaa halukasta naista..
      Sopisko pitkä sessio,,niin että näen tulemisesi

      • Anonyymi

        On kuulemma jo 5 löylykauhaa perseeseen tungettu.
        Vieläkös lisää mahtuu.
        Kimakka,hanakka,tanakka ja punakka.


    • Anonyymi

      Todellakin! Mä tykkään pitkistä sessioista. Välillä voidaan vaan maata alasti ja vähän kosketella... Mua saa panna myös kakkoseen ja nielen lastisi kyllä! ❤

    • Anonyymi

      Salini taliaivo varas Virrat! Palauta rikoksella varastamasi rahat takaisin!

    • Anonyymi

      Aamu alkaa ja kulli seisoo,,,maistuis sinun kuuma lähteesi.Saisit istua vain tuohon ratsastaan,saisit vaikk laueta päälleni...Ah mielelläni myös tuntisin vikkelän kielesi terskallain,ja senkun saisin päästää pojat pihalle...Ah..Milloin nähtäis...

    • Anonyymi

      Mä oon hyvä ottaan suihin. Tykkään nuolla ja imeä oikein huolella. Ja mä tykkään kun mun paljasta pimpsaa nuollaan... Eikö ketään oikeesti kiinnosta? Tänään ja huomenna olisi aikaa paneskella... ja mahdollisesti myös pääsiäisen jälkeen... 😉 Laita rohkeesti yhteystietoja, miel. e-mailosoite.

    • Anonyymi

      Mina halua pana sinua löylykauha peräsuoli.

    • Anonyymi

      Hmmmm... aika monta halukasta ja yksi löylykauhalla leikkivä. Onko teistä kukaan Etelä-Pohjanmaalta?

      • Anonyymi

        Tykkäisin kovasti telmiä sun kanssa, jo huomenna tiistaina onnistuu, olen kiva, terve, kestävä, hyväkuntoinen, useat kerrat peräjälkeen onnistuu kun kalu nousee herkästi uudelleen pikku imuttelullasi, orkut hoidan sulle nuollen ja nussiessa hoidan samalla hellästi klittaasi sormilla, halutessasi kakkoseenkin panen sua mielelläni. Osoitteen saat pääteltyä ylemmästä one.man viestistäni. Jos sua panettaa vielä ja sopivaa urosta ei ole löytynyt, mut kannattaa kokeilla ja hoidetaan yhdessä seksinpuutteesi huomenillalla perusteellisesti, koko yö aikaa kuumiin leikkeihin.

        T. Kaupparatsu


    • Anonyymi

      Mä oon!
      Tuo viadolorosa sposti

    • Anonyymi

      Hehee!!!! Äijät jakelee yhteystietoja kilpaa, vaikka ei tiedä mitään tuosta pimpsanjakajasta! Tällä palstalla ei yksikään selväjärkinen pilluaan tarjoa! Joten äijät hei, vetäkää käteen ja pimpsantarjooja osta vaikka banaani! 😂😂😂

    • Moi.missä nähdään

    • Anonyymi

      Tais mennä himot ohi aloittajalla tai sitten meni pupu pöksyyn? t. one man

      • Anonyymi

        Täällä mä oon... ei menny pupu pöksyyn, mutta asiaa pitää nyt hieman lykätä. Teen muuttoa ja kun saan sen hoidettua, sitten hoidan puutetilani kuntoon! ❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä mä oon... ei menny pupu pöksyyn, mutta asiaa pitää nyt hieman lykätä. Teen muuttoa ja kun saan sen hoidettua, sitten hoidan puutetilani kuntoon! ❤

        Tulen muuttoavuksi pakettiautoni kanssa, laitahan pikaisesti viestii, ni hoidetaan molemmat jutut samalla reissulla
        T one man


      • Anonyymi

        Valitettavasti minulla on jo varattu muuttopalvelu. Kaunis kiitos kuitenkin tarjouksestasi... 😉


    • Anonyymi

      Moi,

      Täällä 26 v urheilullinen mies. Olisi hauska tutustua sinuun lähemmin. Aluksi suutelisin sinua, kunnes pikkuhiljaa riisuisimme toisemme. Sitten painaisin sinut sänkyä vasten ja suutelisin rintojasi jatkaen yhä alemmaksi navan kautta reisiin ja siitä alemmaksi. Imisin jokaisen varpaasi ja varpaanvälisi kunnes siirtyisi kohti rakkauden putousta. Sitten kaksi sormeani työntyisi sinuun samalla kun kieleni pyörisi klitoriksesi pinnalla. Lopulta tulisit voimakkaasti ja sen jälkeen saisit jotain pitkää ja kovaa sisääsi.

      • Anonyymi

        Kuvitteletko sääliö tämän ep-ladyn olevan todellinen, tulet yllättymään...


    • Anonyymi

      Joko on muutto suoritettu? Mistä päin ep:tä olet?

      • Anonyymi

        Tämä ep lady haluaa vain yhteystietosi, ei kannata niitä luovuttaa.


    • Anonyymi

      Paljos se maksaa?

    • Anonyymi

      Uskokaa jo toopet, että tää ep lady on vaan pietarin trollitehtaan jätkien aivoitus tai sitten joku homoilusta haaveileva kaappijermu, samalla käsialalla ensin tämä, sitten vastaava 23v peppuseksiä halajava, lopulta 85v mitä lie vailla. Kukaan näistä ei oikeesti vastaile vuodatuksiinne, eikä tule vastaamaan. Nauravat teille e-pohojanmaan sankareille, lukiessaan näiren vuodatuksia..

    Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1738
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      62
      1103
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      145
      1089
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      910
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      905
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      23
      881
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      850
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      61
      764
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      759
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      721
    Aihe